ЗАПРОШУЄМО КЕРІВНИКІВ, ФІНАНСОВИХ ДИРЕКТОРІВ,
ГОЛОВНИХ БУХГАЛТЕРІВ НА ПРАКТИЧНИЙ ВЕБІНАР:
«ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ ЗУПИНКИ РЕЄСТРАЦІЇ ПР ТА РК В ЄРПН. ЯК УПЕРЕДИТИ ЗУПИНКУ РЕЄСТРАЦІЇ ПН/РК ТА ВІДНОВИТИ РЕЄСТРАЦІЮ ВЖЕ ЗАБЛОКОВАНИХ ПН/РК: АЛГОРИТМ ДІЙ»,
який відбудеться
27 ЖОВТНЯ 2020р. (вівторок) в форматі онлайн
Час проведення з 10.30 до 12.30
Вхід до вебінарної кімнати о 10.00
СПІКЕР ОСНОВНОЇ ЧАСТИНИ:
Панченко Інна
Управляючий партнер, керівник департаменту бухгалтерського та податкового консалтингу ТОВ “ЕС.СІ.АЙ.-КОНСАЛТИНГ”,
кандидат економічних наук, сертифікований аудитор України
У програмі вебінару розгляд наступних питань:
- Наслідки зупинки реєстрації ПН/РК в ЄРПН для продавця та покупця: чи варто боротися за відновлення реєстрації?
- Аналіз основних причин зупинки реєстрації ПН/РК в ЄРПН.
- Дії бухгалтера та керівника на упередження зупинки реєстрації ПН/РК:
- особливості складання та подання Таблиці даних платника податків та пояснень до неї. Порядок оскарження рішень регіонального та центрального рівня про неприйняття Таблиці даних;
- вплив відомостей про об’єкти оподаткування за формою 20 ОПП на рішення контролюючого органу про врахування/неврахування Таблиці даних та зупинку реєстрації ПН/РК в ЄРПН;
- виключення суб’єкта господарювання з переліку ризикових платників податків – що врахувати при оформленні та подачі Звернення до контролюючого органу про скасування рішення щодо відповідності платника ПДВ критеріям ризиковості.
4. Алгоритм дій з відновлення реєстрації в ЄРПН зупинених ПН/РК:
- що врахувати, які документи подати та яку інформацію про суб’єкта господарювання слід розкрити при подачі Пояснень до ПН/РК реєстрація яких зупинена;
- особливості підготовки та подання Скарги на Рішення ДПСУ про відмову в реєстрації ПН/РК залежно від причин зупинки в реєстрації, зазначених і рішеннях контролюючих органів в адміністративному та судовому оскарженні;
- терміни та процедура адміністративного та судового оскарження.
5. Яким способом можна уникнути втрат бухгалтерських документів та звітів (спікер Олександр Гончаров, компанія ІТ-24): як за допомогою простих і зрозумілих інструментів захистити бухгалтерську інформацію від втрати та комп'ютерних вірусів. Подарунок: Чек-лист, який допоможе перевірити чи вірно захищають інформацію ваші технічні фахівці.
6. Відповіді на запитання учасників за темою вебінару, отримані в чаті в ході вебінару або отримані на електронну пошту: info@sci-consulting.com.ua
УМОВИ УЧАСТІ У ВЕБІНАРІ:
Вартість участі у вебінарі складає 400 грн. (у вартість участі включено безпосередню участь учасника у вебінарі, презентаційний матеріал лектора та запис вебінару)
Рахунок на оплату буде вислано на електронну пошту після попередньої реєстрації за посиланням https://go.mywebinar.com/weln-smxr-qmel-ghfp.
Реєстрація учасників триває до 17.00 23 жовтня 2020 р..
За наявності організаційних питань звертатися за телефонами:
Керівник проекту - Панченко Інна - 097-298-35-62; Менеджер проекту – Горбунова Галина – 097-588-02-60.