ШАНОВНІ ДИРЕКТОРИ, ФІНАНСОВІ ДИРЕКТОРИ, ГОЛОВНІ БУХГАЛТЕРИ,
ЗАПРОШУЄМО ВАС НА CЕМІНАР
«ПЛАНОВІ ВИЇЗДНІ ПЕРЕВІРКИ ДФС: ЩО ПОВИННІ ЗНАТИ ПЛАТНИКИ ПОДАТКІВ. ТЕНДЕНЦІЇ ПЛАНОВИХ ПОДАТКОВИХ ПЕРЕВІРОК 2018 Р.»
СПІКЕР: Панченко Інна, директор, управляючий партнер,
керівник департаменту бухгалтерського та податкового консалтингу ТОВ “ЕС.СІ.АЙ.-КОНСАЛТИНГ”,
кандидат економічних наук, сертифікований аудитор України
У програмі семінару розгляд наступних питань:
1. План-графік проведення планових перевірок органами ДФС: діючі критерії відбору платників податків та аналіз змін внесених до порядку формування плану-графіку податкових перевірок в 2018 р.
2. Основні засади проведення планових виїзних перевірок органами ДФС: що повинні знати бухгалтер та керівник (як зустріти перевіряючих, підстави та терміни проведення, права перевіряючих, оформлення результатів, порядок їх заперечень та оскаржень).
3. Тенденції податкових перевірок, що проводяться у 2018 р. за звітні періоди 2015-2017 рр.: аналіз типових порушень вимог податкового законодавства, які фіксуються в актах податкових перевірок.
4. Як суб’єкту господарювання довести реальність господарських операцій перевіряючим через існування активу; налагодження ділових зв’язків із контрагентом; укладання договору із контрагентами, виконання господарської операції, можливості суб’єкта господарювання до виконання певних господарських операцій? Які факти можуть свідчити про нереальність задекларованої господарської операції? Вплив нереальної господарської операції на податок на додану вартість та податок на прибуток суб’єкта господарювання за результатами перевірок.
5. Відповіді на запитання учасників семінару.
УМОВИ УЧАСТІ У СЕМІНАРІ:
Вартість участі у семінарі-практикумі складає 500 грн. (у вартість семінару включено участь у семінарі, електронну розсилку презентаційного матеріалу та матеріалів семінару).
Рахунок на оплату буде вислано на електронну пошту після попередньої телефонної реєстрації.
Попередня реєстрація триває до 6 червня 2018 р. включно.
Контактні телефони:
керівник проекту – 093-415-76-99, 097-298-35-62; менеджер проекту – 068-50-10-400
Місце проведення – м. Житомир, місце проведення залежить від кількості учасників та буде повідомлено додатково за Вашим контактним телефоном.
ОРГАНІЗАТОР СЕМІНАРУ:
ТОВ “ЕС.СІ.АЙ.-КОНСАЛТИНГ” спеціалізується на наданні комплексу професійних послуг з ведення бухгалтерського обліку, консультування в сфері бухгалтерського та податкового обліку, організації та проведення семінарів і тренінгів з питань бухгалтерського обліку й оподаткування.
Наша задача – допомогти Вам адаптуватися до законодавчих змін!
Детальну інформацію про проекти та послуги ТОВ “ЕС.СІ.АЙ-КОНСАЛТИНГ”
розміщено на сайті: http://www.sci-consulting.com.ua