• Головна
  • Про компанію
    • Наша команда
    • Головні цінності компанії
    • Завдання роботи
  • Пакетні послуги
  • Вартість послуг
  • Наші партнери
  • Блоги
  • Контактна інформація
sci-consulting.com.ua
SCIENCE CONSCIENCE INDEPENDANCE
  • Аутсорсингові послуги
  • Бухгалтерський консалтинг
  • Податковий консалтинг
  • Юридичний та ринковий консалтинг
  • Проведення тренінгів
  • Аутсорсингові послуги
  • Бухгалтерський консалтинг
  • Податковий консалтинг
  • Юридичний та ринковий консалтинг
  • Проведення тренінгів
  • Головна
  • Про компанію
    • Наша команда
    • Головні цінності компанії
    • Завдання роботи
  • Пакетні послуги
  • Вартість послуг
  • Наші партнери
  • Блоги
  • Контактна інформація
Головна
>
Блоги

Огляд законодавчих змін та роз"яснень контролюючих органів - коротко про головне - за період з 15.04-21.04.2019 р.

 

ТОВ «ЕС.СІ.АЙ.-КОНСАЛТИНГ»

 

послуги з ведення бухгалтерського обліку та складання звітності, консультування та проведення семінарів з питань бухгалтерського обліку та оподаткування

 

м. Житомир, вул. Київська, 77, Бізнес-центр «Глобал», оф. 68

+38(097)-298-35-62, +38(093)-415-76-99

сайт: www.sci-consulting.com.ua

e-mail: info@sci-consulting.com.ua

 

ОГЛЯД ОСТАННІХ ЗМІН ЗАКОНОДАВСТВА ТА

РОЗ’ЯСНЕНЬ МІНІСТЕРСТВ, ВІДОМСТВ ТА КОНТРОЛЮЮЧИХ ОРГАНІВ

 

 

Актуальні роз’яснення міністерств, відомств та контролюючих органів: 

В частині змін до нормативно-правових актів 

Введено в дію новий порядок ведення реєстру екземплярів РРО та реєстру ЦСО

Режим доступу: http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/RE33278.html

У зв’язку з набуттям чинності Наказу №64 від 27 березня 2019 р. за № 307/33278 «Про затвердження порядків ведення реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій та реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій» (далі – Наказ №64) процедура реєстрації РРО стане простішою.

Реєстрація РРО здійснюватиметься у такій послідовності:

- виробник РРО включає ЦСО до реєстру ЦСО;

- виробник РРО включає екземпляр РРО до реєстру екземплярів РРО;

- ЦСО надсилає електронне повідомлення про укладений договір з власником РРО до контролюючого органу за місцем реєстрації РРО;

- суб’єкт господарювання – власник РРО подає заяву про реєстрацію РРО;

- ДФС направляє до ЦСО довідку про резервування фіскального номера (дійсна три дні);

- ЦСО вводить РРО в експлуатацію та направляє до контролюючого органу, де проводиться реєстрація РРО, акт введення в експлуатацію та довідку про опломбування РРО;

- ДФС видає реєстраційне посвідчення.

ДФС протягом двох місяців, наступних за місяцем набрання чинності наказу №64, формує реєстр, включає до нього екземпляри РРО, які зареєстровані в органах ДФС і перебувають в експлуатації.

Наповнення реєстру ЦСО інформацією здійснюватиметься на підставі заяв виробників (постачальників) протягом двох місяців після набрання чинності наказом № 64. Водночас ЦСО, який укладає договір про технічне обслуговування та ремонт РРО, що вперше буде реєструватись в органах ДФС, на момент укладання такого договору має бути включений до реєстру ЦСО.

 

 

 

Зміни в частині адміністрування акцизним податком

Режим доступу: http://sfs.gov.ua/diyalnist-/regulyatorna-politika-/regulyatorna-politika/2019-rik/73346.html

На офіційному веб-порталі ДФСУ оприлюднено проект наказу Мінфіну «Про затвердження форм заяви про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального або спирту етилового та/або акцизних складів, акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального, заявки на поповнення (коригування) залишку спирту етилового, Порядку заповнення акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального, заявки на поповнення (коригування) залишку спирту етилового».

Проект наказу розроблено з метою приведення нормативно-правових актів до норм Закону від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» та затвердження наступних форм документів для платників акцизного податку:

- акцизна накладна форми «П»;

- акцизна накладна форми «С»;

- розрахунку коригування акцизної накладної форми «П»;

- розрахунку коригування акцизної накладної форми «С»;

- форму заявки на поповнення (коригування) залишку пального;

- форму заявки на поповнення (коригування) залишку спирту етилового;

- форму заяви про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального або спирту етилового та/або акцизних складів.

Даний проект також передбачає затвердження Порядку заповнення акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального, та заявки на поповнення (коригування) залишку спирту етилового.

 

В частині допомоги з ТВП

Щодо електронного реєстру лікарняних листків непрацездатності

Режим доступу: https://www.kmu.gov.ua/ua/npas/deyaki-pitannya-organizaciyi-vedennya-elektronnogo-reyestru-listkiv-nepracezdatnosti-ta-nadannya-informaciyi-z-nogo

Урядом урегульовано питання організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності та надання інформації з нього.

Електронний реєстр листків непрацездатності формуватиметься як електронна база даних із використанням інформаційної інфраструктури Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, що оперуватиме масивами інформації із реєстру застрахованих осіб та наповнюватиметься даними із електронної системи охорони здоров’я eHealth про підтверджені лікарями факти тимчасової непрацездатності осіб через програмне забезпечення медичних інформаційних систем, установлених в закладах охорони здоров’я.

Наявні в Реєстрі дані автоматично передаватимуться інформаційно-телекомунікаційним системам Фонду соціального страхування України, який відповідно до законодавства проводить перевірку обґрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності.

Для забезпечення спрощення отримання інформації про листки непрацездатності передбачено можливість безпосереднього доступу до реєстру застрахованих осіб і страхувальників через електронні кабінети на веб-порталі Пенсійного фонду України.

Реєстр формує та веде Пенсійний фонд України, який є володільцем його даних.

Реєстр складатиметься із записів про тимчасову непрацездатність, що створюються автоматично програмними засобами на підставі отриманої інформації. Кожен запис включає відомості про тимчасово непрацездатну особу, унікальний номер випадку непрацездатності, номер, дату (час) реєстрації медичного висновку в електронній системі охорони здоров’я, причину та період непрацездатності, призначений режим лікування, відомості про лікаря, заклад охорони здоров’я, суму допомоги по тимчасовій втраті працездатності від Фонду соціального страхування України та ін.

Дані до реєстру надходитимуть з використанням кваліфікованого електронного підпису та засобів криптографічного захисту інформації.

Фонд соціального страхування України на підставі листків непрацездатності надаватиме допомогу по тимчасовій втраті працездатності, допомогу по догляду за дитиною або хворим членом родини, допомогу по вагітності та пологах.

 

В частині оподаткування ЄСВ

 

Нові рахунки для сплати ЄСВ

Режим доступу: http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/214641.html

ДФС нагадує, що з 2 травня 2019 року вступають в дію нові рахунки для сплати єдиного соціального внеску. Кошти, які будуть сплачуватися на старі рахунки зараховуватися не будуть і повертатимуться платникам як нез’ясовані надходження.

Для сплати єдиного соціального внеску використовуватимуть код банку 899998, відкритого на балансі центрального апарату Казначейства.

ДФС звернула увагу, що рахунки, які було оприлюднено на сайті ДФС 15.04.2019 р., замінено новими файлами з 16.04.2019 р.

 

В частині спрощеної системи оподаткування

 

У яких випадках ФОП – платники ЄП застосовують РРО

Режим доступу: http://sfs.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/375817.html

Фізичні особи – підприємці – платники єдиного податку, які здійснюють розрахункові операції в готівковій чи в безготівковій формі при продажу товарів (наданні послуг) зобов’язані проводити розрахункові операції на повну суму покупки через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій (далі – РРО) з роздрукуванням відповідних розрахункових документів у разі:

- перевищення в календарному році незалежно від обраного виду діяльності обсягу доходу понад 1000000 гривень – для платників єдиного податку другої – четвертої груп (застосування РРО розпочинається з першого числа першого місяця кварталу, наступного за виникненням такого перевищення, та продовжується у всіх наступних податкових періодах протягом реєстрації суб’єкта господарювання як платника єдиного податку);

- здійснення реалізації технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, а також лікарських засобів та виробів медичного призначення – незалежно від обсягу річного доходу для всіх груп платників єдиного податку;

- здійснення роздрібного продажу паливно-мастильних матеріалів в ємностях до 20 літрів та діяльності, пов’язаної з роздрібним продажем пива, сидру, пері (без додання спирту) та столових вин – незалежно від обсягу річного доходу для всіх груп платників єдиного податку.

В частині електронної звітності

Повідомлення про отримання звітності

Режим доступу: https://www.medoc.ua/uk/blog/uvaga-zdijsnjutsja-perevirka-na-vikoristannja-zahishhenih-nosiv

З 16.04.2019 у відповідь на всі документи, які направлені на Єдине вікно, та у разі, якщо ці документи підписані особистими ключами (КЕП), які знаходяться не на захищених носіях інформації (токенах), буде приходити Квитанція №1 з попередженням такого змісту: «Порушено вимоги Закону України «Про електронні довірчі послуги», а саме: сертифікат не містить ознаку «Приватний ключ згенерований у пристрої» або «Додатково повідомляємо: особистий ключ електронного підпису розміщено на незахищеному носії інформації, при цьому відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» – особистий ключ кваліфікованого електронного підпису повинен зберігатись у захищеному носії інформації (у кваліфікованому засобі електронного підпису).»

Це попередження ніяким чином не впливає на прийняття та обробку електронної звітності. Мета цього попередження – заздалегідь повідомити платників податків в подальшому використовувати захищені носії особистих ключів.

Електронна звітність приймається та обробляється у штатному режимі. Квитанції з таким змістом та попередженням отримують всі платники податків незалежно від форм власності, програмних продуктів та сертифікатів ключів кваліфікованого електронного підпису.

В частині оподаткування податком на додану вартість

Як заповнити розрахунок коригування до податкової накладної, складеної та зареєстрованої в ЄРПН без факту здійснення господарських операцій

Режим доступу: http://sfs.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/376331.html

У разі складання податкової накладної без факту здійснення господарської операції та її реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) платник податку з метою виправлення помилки може скласти розрахунок коригування до неї.

У такому розрахунку коригування:

у полі «Дата складання» зазначається дата, на яку було виявлено помилку;

у заголовній частині розрахунку коригування – дані із заголовної частини податкової накладної з індивідуальним податковим номером покупця на якого помилково (без факту здійснення господарських операцій) було складено податкову накладну;

у розділі Б – зі знаком «–» (виводяться в «0») відповідні показники усіх рядків податкової накладної, що коригується (кількість, обсяг постачання та сума ПДВ).

При цьому у графі 2.1 «код причини» розрахунку коригування зазначається код «103» (повернення товару або авансових платежів).

Такий розрахунок коригування підлягає реєстрації в ЄРПН отримувачем товарів/послуг, на якого була складена така податкова накладна. 

Щодо податкових зобов’язань з ПДВ за операцією з отримання послуг від нерезидента, місце постачання яких визначено на митній території України

(Лист ДФСУ № 1579/6/99-99-13-02-03-15/ІПК від 12.04.2019 р.)

Будь-яка фізична особа - підприємець, у т. ч. яка знаходиться на спрощеній системі оподаткування та не зареєстрована як платник ПДВ, що отримує послуги від нерезидента, місце постачання яких визначено на митній території України, є податковим агентом такого нерезидента в частині нарахування та сплати ПДВ до бюджету за такими операціями незалежно від суми здійснюваних операцій та зобов’язана у визначені терміни нарахувати податкові зобов’язання з ПДВ за операцією з отримання послуг від нерезидента, місце постачання яких визначено на митній території України, та сплатити такі зобов’язання до бюджету.

 

Щодо визначення бази оподаткування ПДВ операцій з постачання товарів на митній території України, які були попередньо імпортовані (ввезені) платником податку

(Лист ДФСУ від 11.04.2019 р. № 1569/6/99-95-42-03-15/ІПК)

Для операцій платника податку з постачання на митній території України товарів, раніше ввезених таким платником податку на митну територію України, база оподаткування ПДВ визначається за загальним правилом - виходячи з їх договірної вартості, але не нижче ціни придбання, без урахування величини митної вартості.

 

 

В частині оподаткування податком на прибуток

 

Щодо оподаткування податком на прибуток операцій з інвестиційною нерухомістю, яка відображається за справедливою вартістю

(Лист ДФСУ від 12.04.2019 р. № 1593/6/99-99-15-02-02-15/ІПК)

У разі здійснення операцій із зміни справедливої вартості інвестиційної нерухомості, яка в бухгалтерському обліку відображається за справедливою вартістю відповідно до МСБО 40 (амортизація не нараховується), при визначенні об’єкту оподаткування податком на прибуток різниці (до збільшення/зменшення), визначені ст. 138 Кодексу, не виникають.

 

В частині використання РРО

 

Чи є підтвердженням оприбуткування готівки в повній сумі, якщо фіскальні звітні чеки (щоденні Z-звіти) РРО роздруковані і підклеєні до відповідного розділу книги обліку розрахункових операцій?

(Лист ДФСУ від 12.04.2019 р.

№ 1581/6/99-99-14-05-01-15/ІПК)

Відповідно до абзацу третього п. 11 Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 29 грудня 2017 року N 148 (далі - Положення N 148), оприбуткуванням готівки в касах відокремлених підрозділів установ/підприємств, які проводять готівкові розрахунки із застосуванням РРО без ведення касової книги, є забезпечення зберігання щоденних фіскальних звітних чеків (щоденних Z-звітів) в електронній формі протягом строку, визначеного пунктом 44.3 статті 44 Податкового кодексу України і занесення інформації згідно з фіскальними звітними чеками до відповідних книг обліку (КОРО - у разі її використання).

 

Щодо оприбуткування готівкових коштів, отриманих суб’єктом господарювання в межах однієї зміни, проте в межах різних діб

(Лист ДФСУ від 11.04.2019 р.

№ 1560/6/99-99-14-05-01-15/ІПК)

Якщо суб’єкт господарювання працює цілодобово, то фіскальний звітний чек ("Z-звіт") повинен роздруковуватися кожного дня по закінченні робочої зміни, але не пізніше 24 годин від її початку.

У разі перевищення максимальної тривалості зміни, відповідно до пункту 7 Вимог робота РРО буде заблокована.

Згідно з абзацом третім пункту 11 розділу II Положення N 148 оприбуткуванням готівки в касах відокремлених підрозділів установ/підприємств, які проводять готівкові розрахунки із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій без ведення касової книги, є забезпечення зберігання щоденних фіскальних звітних чеків (щоденних Z-звітів) в електронній формі протягом строку, визначеного пунктом 44.3 статті 44 Податкового кодексу України і занесення інформації згідно з фіскальними звітними чеками до відповідних книг обліку (КОРО - у разі її використання).

Якщо дата зняття "Z-звіту" РРО не перевищує 24 годин від початку зміни, порушень вимог абзацу третього пункту 11 розділу II Положення N 148 щодо своєчасності оприбуткування готівкової виручки не вбачається, за умови своєчасного занесення інформації згідно з фіскальними звітними чеками до КОРО.

 

Щодо оподаткування ПДВ операцій з постачання автомобілів на умовах товарного кредиту

(Лист ДФС від 15.04.2019 р.

№ 1603/6/99-99-15-03-02-15/ІПК)

У випадку, якщо при постачанні автомобілів на умовах товарного кредиту першою подією є передача автомобілів, тому саме на дату їх передачі у постачальника виникатиме податкове зобов'язання з ПДВ. На зазначену дату постачальник зобов'язаний скласти податкову накладну та зареєструвати її у встановлені ПКУ терміни в ЄРПН. Відповідно для покупця автомобілів така податкова накладна, зареєстрована в ЄРПН, є підставою для включення сум ПДВ, зазначених у ній, до складу податкового кредиту.

Податкова накладна, складена постачальником за операцією з постачання товарів/послуг на іншу дату, ніж дата першої події (крім випадків застосування касового методу визначення податкових зобов'язань), є такою, що складена з порушенням норм ПКУ, та не дає права на формування податкового кредиту покупцем.

 

В частині спрощенної системи оподаткування

 

Щодо права перебування на спрощеній системі оподаткування при наданні послуг лізингу інтелектуальної власності

(Лист ДФСУ від 12.04.2019 р.

№ 1598/6/99-99-12-02-03-15/ІПК)

Оскільки Товариство не є банком, то воно не може здійснювати фінансове посередництво, яке у контексті п. 291.5 ст. 291 Кодексу унеможливлює перебування на спрощеній системі оподаткування.

Якщо Товариство не є лізинговою компанією та фінансовою установою, то здійснення діяльності "Лізинг інтелектуальної власності та подібних продуктів, крім творів, захищених авторськими правами" (код 77.4 КВЕД ДК 009:2010) не суперечить умовам перебування на спрощеній системі оподаткування, визначеним Кодексом.

 

 

Чи має право ФОП 2 групи здійснювати торгівлю алкогольними напоями

(Лист ДФСУ від 12.04.2019 р.

№ 1578/6/99-99-13-02-03-15/ІПК)

Фізична особа - підприємець - платник єдиного податку другої групи має право здійснювати роздрібний продаж пива, сидру, пері (без додання спирту) за наявності ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та за умови дотримання вимог застосування спрощеної системи оподаткування, передбачених ПКУ.

 

Щодо застосування РРО при здійсненні розрахунків за реалізовані товари з допомогою мобільних платіжних пристроїв (POS-термінали) ФОП 2 групи

(Лист ДФСУ № 1613/6/99-99-14-05-01-15/ІПК від 16.04.2019 р.)

Фізичні особи - підприємці, які обрали 2 групу спрощеної системи оподаткування, при здійсненні розрахункових операцій можуть не застосовувати РРО за таких умов: відсутності у продажу технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, а також лікарських засобів та виробі медичного призначення, не перевищення обсягу доходу за календарний рік більше 1 000 000 гривень, здійснення розрахунків виключно у безготівковій формі (шляхом переказу коштів із розрахункового рахунку на розрахунковий рахунок через установу банку).

При здійсненні розрахунків із споживачами з використанням платіжних карток (за допомогою POS-терміналів) РРО можна не застосовувати, якщо обсяг доходу за календарний рік не перевищує 1 000 000 гривень, не здійснюється продаж технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, а також лікарських засобів та виробів медичного призначення.

 

Щодо визначення об’єкту оподаткування податком на прибуток підприємств при здійсненні перехідних операцій юридичною особою - суб’єктом господарювання, яка перейшла зі спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності на загальну систему оподаткування

(Лист ДФСУ від 10.04.2019 р.

№ 1538/6/99-99-15-02-02-15/ІПК)

Платник податку на прибуток, який перейшов зі спрощеної системи оподаткування на загальну, збільшує фінансовий результат до оподаткування на суму доходу, отриманого як оплата за товари (роботи, послуги), відвантажені (надані) під час перебування на спрощеній системі оподаткування. Зазначене коригування фінансового результату до оподаткування не поширюється на платників податків, які були платниками єдиного податку четвертої групи.

При цьому положеннями Кодексу не передбачено коригування фінансового результату до оподаткування на суму витрат у вигляді собівартості таких товарів (робіт, послуг).

 

В частині інших питань бухгалтерського обліку

 

Щодо порядку проведення об’єднанням співвласників багатоквартирного будинку готівкових розрахунків із співвласниками при оплаті ними витрат на управління будинком

(Лист ДФСУ від 12.04.2019 р.

№ 1582/6/99-99-14-05-01-15/ІПК)

Сплата вступних, членських і цільових внесків згідно із Законом № 265 не є розрахунковою операцією за товари (послуги), і такі розрахунки можуть здійснюватись у касі підприємства без застосування РРО.

Водночас при здійсненні розрахунків за електропостачання, водопостачання та водовідведення тощо ОСББ зобов’язане застосовувати РРО.

 

 

Чи потрібно фізичній особі - підприємцю придбавати дві окремі ліцензії на зберігання пального та на оптовий продаж пального, якщо продаж пального відбувається шляхом наливу в автоцистерни на складі, де зберігаються нафтопродукти?

(Лист ДФСУ від 12.04.2019 р.

№ 1572/6/99-99-12-01-01-15/ІПК)

 

Статтею 15 Закону N 481 встановлено, що суб’єкти господарювання отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним - одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб’єкта господарювання.

Суб’єкт господарювання має право зберігати пальне без отримання ліцензії на право зберігання пального в місцях виробництва пального або місцях оптової торгівлі пальним чи місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримані відповідні ліцензії.

 

 

Щодо маркування марками акцизного податку алкогольних напоїв та тютюнових виробів

(Лист ДФСУ  від 16.04.2019 р.

№1626/6/99-99-12-01-03-15/ІПК)

У разі виробництва на митній території України алкогольних напоїв і тютюнових виробів чи ввезення таких товарів на митну територію України платники податку зобов'язані забезпечити їх маркування марками встановленого зразка у такий спосіб, щоб марка акцизного податку розривалася під час відкупорювання (розкривання) товару. Наявність наклеєної в установленому порядку марки акцизного податку встановленого зразка на пляшці (упаковці) алкогольного напою та пачці (упаковці) тютюнового виробу є однією з умов для ввезення на митну територію України і продажу таких товарів споживачам, а також підтвердженням сплати податку та легальності ввезення товарів.

 

 

Останні блоги:
Онлайн курс "БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК 2022: ПОГЛИБЛЕНИЙ КУРС З АКЦЕНТОМ  НА ПСБО ТА ПКУ" (старт з 4 серпня 2022 р.)
Онлайн курс "БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК 2022: ПОГЛИБЛЕНИЙ КУРС З АКЦЕНТОМ НА ПСБО ТА ПКУ" (старт з 4 серпня 2022 р.)
ЗАПРОШУЄМО ФІНАНСОВИХ ДИРЕКТОРІВ, ГОЛОВНИХ БУХГАЛТЕРІВ, БУХГАЛТЕРІВ, ВНУТРІШНІХ АУДИТОРІВ, АУДИТОРІВ НА ОНЛАЙН...
Вебінар 26.07.2022 р. «ПОДАТКОВА ЗВІТНІСТЬ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ ЗА І ПІВРІЧЧЯ 2022 Р.: ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ В УМОВАХ ДІЇ ВОЄННОГО СТАНУ»
Вебінар 26.07.2022 р. «ПОДАТКОВА ЗВІТНІСТЬ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ ЗА І ПІВРІЧЧЯ 2022 Р.: ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ В УМОВАХ ДІЇ ВОЄННОГО СТАНУ»
ЗАПРОШУЄМО КЕРІВНИКІВ, ФІНАНСОВИХ ДИРЕКТОРІВ, ГОЛОВНИХ БУХГАЛТЕРІВ НА ВЕБІНАР: В ВПОДАТКОВА ЗВІТНІСТЬ ЮРИДИ...
Підписатися на розсилку актуальних новин

Наші послуги

  • аутсорсингові послуги
  • бухгалтерський облік
  • податковий консалтинг
  • юридичний та ринковий консалтинг
  • організація та проведення семінарів та тренінгів з питань бухгалтерського обліку та оподаткування
  • пакетні послуги
 

Про компанію

  • наша команда
  • головні цінності компанії
  • завдання роботи

 

Вартість послуг

Наші партнери

Блоги

Контактна інформація

Підписатися на розсилку актуальних новин
sci-consulting.com.ua
ТОВ "Ес.Сі.Ай.-Консалтинг"
© Copyright 2014
Стежте за нами:

Консультаційний телефон:

(063) 608-18-35
(097) 298-35-62

Розробка: Студія Любарського