• Головна
  • Про компанію
    • Наша команда
    • Головні цінності компанії
    • Завдання роботи
  • Пакетні послуги
  • Вартість послуг
  • Наші партнери
  • Блоги
  • Контактна інформація
sci-consulting.com.ua
SCIENCE CONSCIENCE INDEPENDANCE
  • Аутсорсингові послуги
  • Бухгалтерський консалтинг
  • Податковий консалтинг
  • Юридичний та ринковий консалтинг
  • Проведення тренінгів
  • Аутсорсингові послуги
  • Бухгалтерський консалтинг
  • Податковий консалтинг
  • Юридичний та ринковий консалтинг
  • Проведення тренінгів
  • Головна
  • Про компанію
    • Наша команда
    • Головні цінності компанії
    • Завдання роботи
  • Пакетні послуги
  • Вартість послуг
  • Наші партнери
  • Блоги
  • Контактна інформація
Головна
>
Блоги

Огляд останніх законодавчих змін та роз"яснень контролюючих органів - коротко про головне - за період 24-30.06.2019 р.

 

ТОВ «ЕС.СІ.АЙ.-КОНСАЛТИНГ»

 

послуги з ведення бухгалтерського обліку та складання звітності, консультування та проведення семінарів з питань бухгалтерського обліку та оподаткування

 

м. Житомир, вул. Київська, 77, Бізнес-центр «Глобал», оф. 68

 

+38(097)-298-35-62, +38(093)-415-76-99

сайт: www.sci-consulting.com.ua

e-mail: info@sci-consulting.com.ua

 

 

ОГЛЯД ОСТАННІХ ЗМІН ЗАКОНОДАВСТВА ТА

РОЗ’ЯСНЕНЬ МІНІСТЕРСТВ, ВІДОМСТВ ТА КОНТРОЛЮЮЧИХ ОРГАНІВ

Актуальні роз’яснення міністерств, відомств та контролюючих органів:

В частині спрощеної системи оподаткування

Затверджена нова форма заяви про застосування спрощеної системи оподаткування

Режим доступу: https://www.minfin.gov.ua/news/view/proekty-rehuliatornykh-aktiv-dlia-obhovorennia-2019?category=organi-v-kompetencii-mfu&subcategory=zakonodavstvo

На сайті Мінфіну 24 червня 2019 року опубліковано Проект наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження форм заяви про застосування спрощеної системи оподаткування, розрахунку доходу за попередній календарний рік, запиту про отримання витягу з реєстру платників єдиного податку, витягу з реєстру платників єдиного податку та Порядку застосування спрощеної системи оподаткування».

Проект акта розроблений Мінфіном з метою забезпечення реалізації норм пунктів 298.1 і 298.7 статті 298 та пункту 299.10 статті 299 глави 1 розділу ХIV Кодексу Податкового кодексу України та реалізації суб’єктами господарювання законодавчого права щодо реєстрації платниками спрощеної системи оподаткування, отримання витягу з реєстру платників єдиного податку тощо.

 

В частині оподаткування акцизним податком

Відтерміновується застосування штрафів за зберігання палива без ліцензії

Режим доступу: http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=66038

1 липня 2019 року набирає чинності Закон № 2744-VIII «Про внесення зміни до статті 18 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», яким відтерміновується застосування до суб'єктів господарювання фінансової санкції у вигляді штрафу у розмірі 500 тисяч гривень у разі зберігання пального до 31 грудня 2019 року без наявності відповідної ліцензії.

 В частині перевірок контролюючих органів

Опубліковано порядок проведення планових та позапланових перевірок ФСС

Режим доступу: http://www.fse.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/964668

12 червня 2019 року на офіційному сайті Фонду соціального страхування опубліковано проект постанови правління Фонду соціального страхування України «Про затвердження Порядку перевірки правильності використання страхувальниками страхових коштів Фонду соціального страхування України та застосування фінансових санкцій за порушення встановленого порядку їх використання», яким визначаються підстави проведення документальних планових та документальних позапланових перевірок.

Згідно даного проекту постанови визначені наступні підстави для проведення документальних планових перевірок страхувальників:

- зростання кількості сплачених листків непрацездатності та/або днів тимчасової непрацездатності (вагітності та пологів), та/або сум матеріального забезпечення на зазначені цілі у звітному періоді в порівнянні з аналогічним періодом минулого року;

- здійснення виплат матеріального забезпечення застрахованій особі в межах, наближених до максимальних розмірів у розрахунку на один день;

- наявність витрат страхових коштів Фонду за відсутності сплати страхувальником ЄСВ.

До підстав для проведення документальних позапланових перевірок відносяться наступні:

- подання протягом місяця страхувальником до оплати за рахунок коштів Фонду листків непрацездатності за страховими випадками, які настали в цьому місяці та які видані 10 і більше відсоткам застрахованих осіб, а для мікропідприємств (не більше 10 осіб) та малих підприємств (не більше 50 осіб) 50 і більше відсотків від загальної кількості застрахованих осіб страхувальника в цьому періоді за умови відсутності зростання рівня захворюваності;

- видання одним закладом охорони здоров'я або лікарем, що проводить господарську діяльність з медичної практики як фізособа - підприємець, 30 і більше відсотків листків непрацездатності у страхувальника;

- збільшення в 1,1 і більше разів видатків Фонду на матеріальне забезпечення у порівнянні з попереднім місяцем за умови відсутності у страхувальника аналогічного зростання фонду оплати праці;

- виявлення робочим органом виконавчої дирекції Фонду або його відділенням за результатами камеральної перевірки даних про неправомірне використання коштів Фонду;

- системні порушення щодо використання страхових коштів Фонду, зокрема, за результатами двох попередніх документальних перевірок встановлені порушення використання страхових коштів Фонду;

- неподання страхувальником повідомлення про виплату коштів застрахованим особам протягом трьох місяців з дня фінансування Фондом сум, зазначених в заяві-розрахунку;

- подання страхувальником письмової заяви про здійснення перевірки за його бажанням;

- розпочато процедуру припинення юрособи в результаті її реорганізації або ліквідації, а також у разі припинення підприємницької діяльності ФОП або відокремленого підрозділу юрособи, відкриття провадження у справі про банкрутство страхувальника, отримання від ДФС повідомлення про прийняття страхувальниками, на яких не поширюється дія Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», рішення про зняття з обліку платника ЄСВ;

- звернення застрахованої особи про порушення страхувальником законодавства у сфері загальнообов’язкового державного соціального страхування;

- надання заперечень до акта проведеної перевірки у разі, коли страхувальник у своїх запереченнях посилається на обставини, що не були досліджені під час перевірки, та об'єктивний їх розгляд неможливий без проведення позапланової перевірки. Така перевірка проводиться виключно з питань, що стали предметом оскарження;

- на вимогу правоохоронних органів або за рішенням суду.

В частині касових операцій

Указом Президента скасовано штрафні санкції у сфері готівкового обігу

Режим доступу: https://www.president.gov.ua/documents/4182019-27613

22 чевня 2019 року в Урядовому кур’єрі було опубліковано Указ Президента України від 20.06.2019 р. № 418/2019, яким скасовано Указ Президента України від 12 червня 1995 року № 436 «Про застосування штрафних санкцій за порушення норм з регулювання обігу готівки».

У зв’язку з офіційним опублікуванням даного Указу 23 червня 2019 року втрачають силу наступні штрафи за порушення норм обігу готівки:

- за перевищення встановлених лімітів залишку готівки в касах - у  двократному  розмірі  сум  виявленої  понадлімітної  готівки за кожний день;

- за неоприбуткування (неповне та/або несвоєчасне) оприбуткування у касах готівки - у п'ятикратному розмірі неоприбуткованої суми;

- за витрачання готівки  з  виручки  від  реалізації  продукції (робіт,   послуг) та  інших  касових  надходжень  (крім  коштів, отриманих із кас  установ  банків)  на  виплати,  що  пов'язані  з оплатою  праці  (за  винятком  екстрених (невідкладних) обставин - соціальних виплат громадянам на поховання, допомоги при народженні дитини,  одиноким  та  багатодітним  матерям,  на лікування в разі хвороби,   компенсацій   особам,   які    постраждали    внаслідок Чорнобильської катастрофи), за наявності податкової заборгованості -  в  розмірі  здійснених виплат;

- за перевищення  встановлених строків використання виданої під звіт готівки,  а також за видачу готівкових коштів  під  звіт  без повного звітування   щодо   раніше  виданих  коштів  -  у  розмірі 25 відсотків виданих під звіт сум;

- за проведення готівкових розрахунків без подання  одержувачем коштів   платіжного   документа   (товарного  або  касового  чека, квитанції до прибуткового ордера,  іншого  письмового  документа), який  би  підтверджував  сплату  покупцем  готівкових коштів,  - у розмірі сплачених коштів;

- за використання одержаних в установі банку готівкових  коштів не за цільовим призначенням - у розмірі витраченої готівки.

- за  невстановлення установами банків лімітів залишку готівки  в   касах  - у п'ятдесятикратному  розмірі  неоподатковуваного  мінімуму  доходів громадян за кожний випадок такого невстановлення.

 

В частині соціальних гарантій

Збільшння соціальних виплат з 1 липня 2019 року

Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2629-19

Згідно із Законом України від 23.11.2018 № 2629-VIII «Про державний бюджет України на 2019 рік» з 1 липня 2019 року змінюються наступні розмірі соціальних виплат:

- прожитковий мінімум на одну особу становитиме  1 936 гривень;

- максимальний розмір допомоги по безробіттю – 8028 грн;

- розмір декретних безробітним жінкам у розрахунку на місяць - не менше 501,75 грн;

- максимальний розмір допомоги одиноким матерям для дітей віком:

до 6 років – 1699 грн;

від 6 до 18 років – 2118 грн;

від 18 до 23 років (якщо дитина навчається на стаціонарі у ВНЗ) - 2007 грн;

- максимальна сума допомоги на дітей, батьки яких ухиляються від сплати аліментів:

віком до 6 років – 849,50 грн;

віком від 6 до 18 років – 1059 грн;

- максимальний розмір допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування:

віком до 6 років – 3398 грн;

віком від 6 до 18 років – 4236 грн;

- допомога особі, яка доглядає за хворою дитиною – 1564 грн;

- максимальний розмір державної соціальної допомоги на дітей - сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування:

віком до 6 років – 3398 грн;

віком від 6 до 18 років – 1059 грн;

віком від 18 до 23 років (якщо дитина навчається на стаціонарі у ВНЗ) – 4014 грн.

Слід відмітити, що розмір мінімальної заробітної не змінюється, і залишається на рівні 4173 грн.

 

В частині оподаткування податком на додану вартість 

Щодо порядку складання розрахунків коригування до податкових накладних у разі збільшення вартості відвантаженого товару у зв’язку зі зміною курсу валюти

(Лист ДФСУ № 2888/6/99-99-15-03-02-15/ІПК від 24.06.2019 р.)

Якщо на дату постачання товару постачальником - платником ПДВ була складена податкова накладна, а потім у зв’язку із збільшенням вартості відвантаженого товару та зміною курсу валюти при незмінному обсязі покупець здійснив доплату, постачальник повинен на дату доплати скласти розрахунок коригування до податкової накладної, складеної на дату відвантаження товару, та реєструвати такий розрахунок коригування в ЄРПН.

 

Щодо визначення дати виникнення податкових зобов’язань з податку на додану вартість у разі здійснення операцій з постачання товарів на умовах постачання, визначених офіційними правилами тлумачення торговельних термінів Міжнародної торгової палати ІНКОТЕРМС, якщо доставка товару покупцю здійснюється транспортним перевізником

(Лист ДФСУ № 2847/6/99-99-15-03-02-15/ІПК від 21.06.2019 р.)

З метою оподаткування ПДВ при здійсненні операцій з постачання товарів, оплата за які не відбулася і постачальник не визначає податкові зобов'язання за касовим методом, датою виникнення податкових зобов'язань з ПДВ вважається дата, на яку припадає початок передачі товару від постачальника або безпосередньо покупцю, або організації, яка здійснюватиме доставку покупцю цього товару будь-яким способом (перевезення, пересилання тощо).

Підтвердженням дати, на яку припадає початок передачі (переміщення) товару, є дата, вказана у документах на перевезення (переміщення, пересилання) товару, які відповідно до статті 307 Господарського кодексу України оформлюються в установленій формі із складанням комплекту перевізних документів з урахуванням виду транспорту, яким здійснюється перевезення.

Щодо віднесення до складу податкового кредиту сум ПДВ по податковій накладній, в якій номенклатура (опис) товару вказана іншою мовою ніж державна

(Лист ДФСУ № 2835/6/99-99-15-03-02-15/ІПК від 21.06.2019 р.)

Зазначення у графі 2 податкової накладної назви товару / послуги іншою мовою, ніж державна, можливе у разі, якщо така назва відповідає даним первинних документів та за умови, якщо це не заважає ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов'язань.

Щодо включення до складу податкового кредиту сум ПДВ, нарахованих (сплачених) платником податку у зв'язку з придбанням товарів/послуг для санітарно-гігієнічних та господарсько-адміністративних витрат (питна вода, чай, кава, цукор, серветки, одноразовий посуд, мило тощо), без подальшого нарахування податкових зобов'язань

(Лист ДФСУ № 2794/6/99-99-15-03-02-15/ІПК від 19.06.2019 р.)

Відповідно до пунктів 198.1 та 198.2 статті 198 розділу V ПКУ за датою першої з подій суми ПДВ, нараховані (сплачені) платником податку у зв'язку з придбанням товарів/послуг, у тому числі і для санітарно-гігієнічних та господарсько-адміністративних витрат (питна вода, чай, кава, цукор, серветки, одноразовий посуд, мило тощо), включаються до складу податкового кредиту за умови наявності відповідного документального підтвердження (податкові накладні І розрахунки коригування до таких податкових накладних, зареєстровані в ЄРПН, митні декларації, інші документи, передбачені пунктом 201.11 статті 201 розділу V ПКУ).

Якщо вартість зазначених товарів/послуг включається до складу витрат та, відповідно, до вартості товарів/послуг, операції з постачання яких є об'єктом оподаткування (тобто компенсуються покупцями, збільшуючи при цьому базу оподаткування ПДВ), дані товари визнаються такими, що призначаються для використання / використані у господарській діяльності, в оподатковуваних операціях, і додаткового нарахування податкових зобов'язань за правилами, встановленими пунктом 198.5 статті 198 розділу V ПКУ, не здійснюється.

 

 В частині оподаткування податком на прибуток

Щодо коригування фінансового результату до оподаткування на суму амортизації активу та фінансових витрат за зобов’язаннями за договорами фінансового лізингу

(Лист ДФСУ № 2846/6/99-99-15-02-02-15/ІПК від 21.06.2019 р.)

Для платника податку, у якого сума боргових зобов'язань, визначених в п. 140.1 ст. 140 Кодексу, що виникли за операціями з пов'язаними особами - нерезидентами, перевищує суму власного капіталу більш ніж в 3, 5 рази, фінансовий результат до оподаткування збільшується на суму перевищення нарахованих у  бухгалтерському обліку процентів за зобов'язаннями за договорами фінансового лізингу (оренди), що виникли за операціями з пов'язаними особами - нерезидентами, над 50 відсотками суми фінансового результату до оподаткування, фінансових витрат та суми амортизаційних відрахувань за даними фінансової звітності звітного податкового періоду, в якому здійснюється нарахування таких процентів.

 

Щодо нарахування амортизації при безоплатному отриманні основних засобів

(Лист ДФСУ № 2824/6/99-99-15-02-02-15/ІПК від 20.06.2019 р.)

У податковому обліку не передбачено обмежень щодо нарахування амортизації на основні засоби, безоплатно отримані платником податку, тому такі основні засоби, які призначені для використання в господарській діяльності платника податку, підлягають амортизації згідно з п. 138.3 ст. 138 Кодексу.

При нарахуванні амортизації необоротних активів, формуються різниці згідно з вимогами ст. 138 Кодексу.

 

В частині оподаткування ПДФО, військовим збором

 

Щодо оподаткування доходу від продажу корпоративних прав нерезиденту

(Лист ДФСУ № 2805/М/99-99-13-02-03-14/ІПК від 19.06.2019 р.)

У разі отримання фізичною особою - резидентом доходу від відчуження інвестиційних активів, у тому числі корпоративних прав нерезиденту, сума такого доходу включається до її загального річного оподатковуваного доходу та оподатковується податком на доходи фізичних осіб та військовим збором на загальних підставах.

З метою уникнення неоднозначного тлумачення норм податкового законодавства для отримання більш конкретної відповіді необхідне детальне вивчення документів (матеріалів), які стосуються порушеного питання, зокрема договору купівлі-продажу корпоративних прав тощо.

 В частині застосування РРО 

Щодо застосування РРО при наданні послуг у онлайн-режимі, тобто із використанням мережі Інтернет

(Лист ДФСУ № 2877/6/99-99-14-05-01-15/ІПК від 21.06.2019 р.)

Якщо споживач, використовуючи мережу Інтернет, замовив послугу, і розрахунок за неї було здійснено із застосуванням платіжних карт за допомогою платіжних систем (інтернет-еквайринг), такі операції суб’єктом господарювання (надавач послуги) здійснюються із обов’язковим застосуванням РРО та видачею споживачу розрахункового документу встановленої форми (чек з РРО).

При визначенні у суб’єкта господарювання відносин отримання оплати безпосередньо з отримувачем послуги в обов’язковому порядку слід визначати місце здійснення розрахунків. Якщо послуги будуть надаватися суб’єктом господарювання та отримуватися споживачем виключно через мережу Інтернет (наприклад, отримання споживачем довідок, висновків, експертних оцінок тощо виключно в електронній формі), то у такому випадку застосування суб’єктом господарювання РРО є необов’язковим. У інших випадках (отримання споживачем паперових довідок, висновків, експертних оцінок тощо) суб’єкт господарювання зобов’язаний застосовувати РРО на загальних підставах.

При цьому, розрахунковий документ повинен бути сформований та надрукований у момент здійснення розрахункової операції. Також, у даному випадку у суб’єкта господарювання виникає обов’язок щодо видачі отримувачу послуги розрахункового документу (чек з РРО) або безпосередньо, або у будь-який інший зручний спосіб, зокрема за допомогою кур’єрської служби, поштової служби тощо, яка може бути як сторонньою організацією, так і структурною одиницею надавача послуги (суб’єкта господарювання).

Водночас, при наданні суб’єктом господарювання послуг, оплата за які здійснена виключно у безготівковій формі (шляхом переказу коштів із розрахункового рахунку на розрахунковий рахунок через установу банку), застосування РРО є не обов’язковим.

 

Щодо роздрукування чеків при оплаті у безготівковій формі

(Лист ДФСУ № 2856/6/99-99-14-05-01-15/ІПК від 21.06.2019 р.)

Якщо суб’єкт господарювання прийняв у покупця для розрахунку у "Інтернет-магазині" електронний платіжний засіб (банківську платіжну карту), то такий суб’єкт господарювання може оформити розрахунковий документ (касовий чек) та видати його покупцю разом з товаром, незалежно від того, коли надійшли перераховані покупцем кошти на його розрахунковий рахунок.

Підпунктом 14 п. 1 ст. 3 Закону України від 03 вересня 2015 року N 675-VIII "Про електрону комерцію" визначено, що реалізація товару дистанційним способом - укладення електронного договору на підставі ознайомлення покупця з описом товару, наданим продавцем у порядку, визначеному цим Законом, шляхом забезпечення доступу до каталогів, проспектів, буклетів, фотографій тощо з використанням інформаційно-телекомунікаційних систем, телевізійним, поштовим, радіозв’язком або в інший спосіб, що виключає можливість безпосереднього ознайомлення покупця з товаром або із зразками товару під час укладення такого договору.

У разі якщо споживач, використовуючи мережу Інтернет, замовив товар і розрахунок за нього було здійснено із застосування банківської платіжної картки, суб’єкт господарювання зобов’язаний видати розрахунковий документ встановленої форми (чек з РРО) та відповідним чином оформлений гарантійний талон.

 

Чи не буде порушенням чинного законодавства повернення коштів за раніше придбаний товар, як що товар придбано у одному торгівельному об’єкті суб’єкта господарювання, а кошти видані в іншому торгівельному об’єкті цього ж суб’єкта господарювання

(Лист ДФСУ № 2855/6/99-99-14-05-01-15/ІПК від 21.06.2019 р.)

Суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо), зобов’язані в обов’язковому порядку видавати особі, яка повертає товар, або відмовляється від послуги, розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної операції.

Місце повернення коштів чинним законодавством не визначено.

 

 

 

 В частині інших питань бухгалтерського обліку 

Щодо строків виплати відпускних (Лист Мінсоцполітики від 14.06.2019 р. № 920/0/206-19)

Відповідно до статті 10 Закону України «Про відпустки» черговість надання відпусток визначається графіками, які затверджуються власником або уповноваженим ним органом за погодженням з виборним органом первинної профспілкової організації (профспілковим представником) чи іншим уповноваженим на представництво трудовим колективом органом, і доводиться до відома всіх працівників. При складанні графіків ураховуються інтереси виробництва, особисті інтереси працівників та можливості для їх відпочинку.

Щорічна відпустка працівнику має надаватись згідно із затвердженим графіком відпусток і оплачуватися не пізніше ніж за три дні до її початку відповідно до статті 115 Кодексу законів про працю України та частини першої статті 21 Закону України «Про відпустки». Лише у виняткових випадках, у разі настання обставин, які зумовили використання працівником щорічної відпустки чи її частини у стислі терміни, коли неможливо оплатити відпустку у вищезазначені строки, в заяві працівник може висловити своє бажання про отримання заробітної плати за таку відпустку в терміни, визначені між працівником та роботодавцем.

Останні блоги:
Онлайн курс "БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК 2022: ПОГЛИБЛЕНИЙ КУРС З АКЦЕНТОМ  НА ПСБО ТА ПКУ" (старт з 4 серпня 2022 р.)
Онлайн курс "БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК 2022: ПОГЛИБЛЕНИЙ КУРС З АКЦЕНТОМ НА ПСБО ТА ПКУ" (старт з 4 серпня 2022 р.)
ЗАПРОШУЄМО ФІНАНСОВИХ ДИРЕКТОРІВ, ГОЛОВНИХ БУХГАЛТЕРІВ, БУХГАЛТЕРІВ, ВНУТРІШНІХ АУДИТОРІВ, АУДИТОРІВ НА ОНЛАЙН...
Вебінар 26.07.2022 р. «ПОДАТКОВА ЗВІТНІСТЬ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ ЗА І ПІВРІЧЧЯ 2022 Р.: ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ В УМОВАХ ДІЇ ВОЄННОГО СТАНУ»
Вебінар 26.07.2022 р. «ПОДАТКОВА ЗВІТНІСТЬ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ ЗА І ПІВРІЧЧЯ 2022 Р.: ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ В УМОВАХ ДІЇ ВОЄННОГО СТАНУ»
ЗАПРОШУЄМО КЕРІВНИКІВ, ФІНАНСОВИХ ДИРЕКТОРІВ, ГОЛОВНИХ БУХГАЛТЕРІВ НА ВЕБІНАР: В ВПОДАТКОВА ЗВІТНІСТЬ ЮРИДИ...
Підписатися на розсилку актуальних новин

Наші послуги

  • аутсорсингові послуги
  • бухгалтерський облік
  • податковий консалтинг
  • юридичний та ринковий консалтинг
  • організація та проведення семінарів та тренінгів з питань бухгалтерського обліку та оподаткування
  • пакетні послуги
 

Про компанію

  • наша команда
  • головні цінності компанії
  • завдання роботи

 

Вартість послуг

Наші партнери

Блоги

Контактна інформація

Підписатися на розсилку актуальних новин
sci-consulting.com.ua
ТОВ "Ес.Сі.Ай.-Консалтинг"
© Copyright 2014
Стежте за нами:

Консультаційний телефон:

(063) 608-18-35
(097) 298-35-62

Розробка: Студія Любарського