ЗАПРОШУЄМО КЕРІВНИКІВ, ФІНАНСОВИХ ДИРЕКТОРІВ,
ГОЛОВНИХ БУХГАЛТЕРІВ НА ВЕБІНАР:
«АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ОБЛІКУ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ ЗГІДНО ВИМОГ П(С)БО ТА ПОДАТКОВОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ»
Дата проведення 12-13 травня 2021 р. (середа-четвер), ОНЛАЙН
Час проведення з 15.00 до 17.00. Вхід до вебінарної кімнати о 14.30
СПІКЕРИ:
Панченко Інна
Управляючий партнер,
керівник департаменту бухгалтерського та податкового консалтингу
ТОВ “ЕС.СІ.АЙ.-КОНСАЛТИНГ”,
кандидат економічних наук, сертифікований аудитор України
У програмі вебінару розгляд наступних питань:
ДЕНЬ 1: ОБЛІК ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ: ВИМОГИ П(С)БО 7 «ОСНОВНІ ЗАСОБИ» ТА ПКУ
- Визнання та оцінка основних засобів в бухгалтерському обліку. Облікова політика підприємства та облікові оцінки в частині операцій з основними засобами (з прикладом відповідних розділів Наказу про облікову політику та облікові оцінки).
- Амортизація основних засобів з врахуванням вимог П(С)БО та ПКУ.
- Ремонти, поліпшення та технічні обслуговування основних засобів: особливості документального оформлення та обліку (БОНУС – зразок Положення про ремонти основних засобів).
- Переоцінка основних засобів: право чи обов’язок підприємства.
- Податкові різниці по операціям з основними засобами згідно ст. 138 ПКУ, їх відображення в Додатку РІ Податкової декларації з податку на прибуток.
- Відповіді на запитання.
ДЕНЬ 2: ОСОБЛИВОСТІ ОБЛІКУ ОКРЕМИХ ОПЕРАЦІЙ З ОСНОВНИМИ ЗАСОБАМИ
- Орендовані необоротні активи: облік згідно
П(С)БО 14 «Оренда». - Переведення об'єктів основних засобів до складу інвестиційної нерухомості: аналіз підстав та особливості обліку (П(С)БО 32 «Інвестиційна нерухомість»).
- Зменшення корисності необоротних активів: випадки застосування згідно
П(С)БО 28 «Зменшення корисності активів». - Внесення основних засобів до статутного капіталу іншого суб'єкта господарювання.
- Вибуття основних засобів внаслідок реалізації: особливості обліку з врахуванням вимог
П(С)БО 27 «Необоротні активи, утримувані для продажу та припинена діяльність». - Відповіді на запитання.
УМОВИ УЧАСТІ У ВЕБІНАРІ:
Вартість участі у дводенному вебінарі складає 800 грн. (у вартість участі включено безпосередню участь учасника у вебінарі 12 та 13 травня 2021, презентаційний матеріал лектора, бонусні матеріали та запис вебінару). Можлива участь вебінарі окремо лише 12 чи 13 травня - оплата одного дня участі становить 400 грн.
Для клієнтів, з якими ТОВ «ЕС.СІ.АЙ.-КОНСАЛТИНГ» підписано річні договори на абонентське обслуговування / інформаційно-консультаційні послуги на 2021 р. вартість участі у вебінарі складає 500 грн. (оплата одного дня участі у вебінарі становить 250 грн.)
Рахунок на оплату буде вислано на електронну пошту після попередньої реєстрації за посиланням: https://docs.google.com/forms/
Реєстрація учасників триває до 17.00 10 травня 2021 р.
За наявності організаційних питань звертатися за телефонами:
Керівник проекту - Панченко Інна - 097-298-35-62;
Менеджер проекту – Горбунова Галина – 097-588-02-60.
ОРГАНІЗАТОР СЕМІНАРУ:
ТОВ “ЕС.СІ.АЙ.-КОНСАЛТИНГ” спеціалізується на наданні комплексу професійних послуг з ведення бухгалтерського обліку, консультування в сфері бухгалтерського та податкового обліку, організації та проведення семінарів і тренінгів
Пріоритетними для нашої команди є Ваш успіх та Наша репутація!
Детальну інформацію про проекти та послуги ТОВ “ЕС.СІ.АЙ-КОНСАЛТИНГ”
розміщено на сайті: http://www.sci-consulting.com.ua